Изпращане до 24 часа
Безплатнa доставкa при поръчки над 59 лева!
-

Общи условия

I. Oбщи разпоредби

Общите условия уреждат взаимоотношенията между електронния магазин и Клиентът.

С тези условия се обвързват всички наши Потребители. С избиране на всеки един продукт, линк или бутон, намиращ се на страниците на www.donnaforte.bg с изключение на линка към настоящите Общи условия, Потребителя се съгласява и приема да спазва тези Общи условия.

Поръчките от сайта www.donnaforte.bg се приемат 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата.

За да направите покупка от www.donnaforte.bg, трябва:

  1. Да сте попълнили вярно данните си, както и да сте предоставили валиден телефонен номер и адрес на доставка. Ако сте юридическо лице и желаете да Ви бъде издадена фактура, следва да попълните информация и за фирмата, която представлявате.
  2. Да сте съгласни с нашите Общи условия. В случай, че не сте съгласни с тях, моля не използвайте САЙТА за извършване на покупки.

Доставчикът си запазва правото по всяко време да изменя, по своя преценка, настоящите Общи условия. Изменените Общи условия влизат незабавно в сила и стават задължителни за Потребителя от момента на публикуването им на САЙТА.

Електронният магазин си запазва правото да откаже, която и да е поръчка, поради изчерпване на продукта, който сте поръчали или поради друга причина, като уведоми потребителя за причината на отказ.

След извършване на поръчката ще получите потвърждение за направената от Вас поръчка на посочения от Вас електронен адрес /e-mail/. От този момент заявката Ви се счита за приета и започва изпълнението и от Нашият екип.

 

II. Стоки и марки

Сайтът предлага на Потребителя възможност за извършване на онлайн покупка на стоки, посочени в него. Сайтът предоставя богат избор на стоки от реномирани търговски марки с подробни описания и снимков материал.

Стоките, които се предлагат за продажба чрез Сайта са оригинален продукт на посочената върху тях търговска марка.

Стоките притежават обикновените характеристики за вида стока, към които принадлежат, съобразно предназначение й. В случай, че определен артикул притежава особена или специфична характеристика, това се указва изрично при представянето му.

Възможно е да съществуват известни разлики (нюанси) в цветовете на снимката на стоките, представени в сайта и действителните (реални) цветове на продукта. Ако съществува такава разлика, то тя не е умишлено създадена, а е изцяло в резултат на несъвършенства на процеса на възпроизводство. По същата причина е възможно да съществуват детайли, които не могат да бъдат открити или трудно се установяват на снимката.

Цената на стоките е посочена при представянето й и е с включени всички данъци и такси.

Цената на стоките не включва пощенските и транспортни разходи, свързани с тяхната доставка.

 

 III. Замяна и връщане

Купувачът спрямо Закона за защита на потребителите има право да замени или върне заявен от него Продукт в рамките на 14 /четиринадесет/ календарни дни от датата на пристигане на артикула в офиса на куриерската фирма или при доставянето му до посоченият адрес от клиента освен /чорапи, чорапогащи, клинове, бельо бикини и бански костюми/.

Ако купувачът заяви, че желае да замени или върне поръчаният от него продукт в четиринадесет дневен срок, следва да уведоми Търговеца и да върне Продукта, както следва :

  1. В неговата оригинална опаковка и кутия /кашон/, в която сте получили пратката си.
  2. С оригиналните етикети, без индикации, че Продуктът е употребяван или повреден по някъкав начин.
  3. Задължително приложен касов бон. Върнати пратки без касов бон няма да бъдат приети.
  4. Задължително условие при връщане или замяна на сутиени с твърди чашки е да бъдат сгънати така, както са получени, за да не се деформира чашката. Получени сутиени и след преглед установени, че са сгънати неправилно и вследствие на това чашката на сутиена е деформирана няма да бъдат приети.
  5. Задължително условие при замяна или връщане на продукт е да е сложен индикатор за ЧУПЛИВО и ПРЕГЛЕД на продукта, като това трябва да се заяви в куриерската фирма Спиди от Клиента при предаването на продукта.
  6. При замяна или връщане на стока цената на доставка в двете посоки се заплаща от Клиента.
  7. Всяка пратка бива преглеждана и при установяване на липса на някои от изискванията пратката няма да бъде приета и сумата няма да бъде възстановена.

Артикулът може да бъде заменен със същият или нов такъв, като при разлика в цените сумата ще бъде възстановена или ще бъде сложена като наложен платеж при изпращането на новата пратка.

При връщане, ако Клиента се е възползвал от безплатна доставка (т.е. доставката към куриера е заплатена от www.donnaforte.bg вместо от Клиента), то тогава Клиента дължи възстановяване на разхода за куриерската услуга.

Възстановяването на сумата според ЗЗП става с паричен превод чрез куриерска фирма Спиди в рамките на 7 работни дни /14 календарни дни/ от датата на пристигане на стоката в куриерската фирма или чрез приспадане на сумата за доставка, от сумата, която следва да бъде изплатена.

 

IV.Рекламации

Преди изпращането си всяка пратка бива обстойно преглеждана от наши служители за евентуални производствени дефекти, поради това рекламации се приемат единствено при приемането на пратката пред куриер, който да потвърди за наличието на такъв. Изключение се прави за пратки получени с грешен размер и цвят по вина на търговеца, който следва да плати куриерските разходи в двете посоки и да достави правилните такива.

Рекламации според Закона за защита на потребителите /ЗЗП/ се приемат в срок от 14 /четиринадесет/ дни от датата на доставка на пратката в офис на Спиди или при получаването и на личен адрес и е валидна само на територията на Република България! Гаранцията покрива само производствени дефекти и артикул изпратен с грешен размер и цвят. Дефекти получени в следствие на неправилна употреба на продукта не се приемат! При предявяване на Рекламация от страна на Клиента, последният може да изисква замяна на стоката за същия или друг артикул или връщане на сумата в случай, че няма наличност или размер на желания продукт, Продавача възстановява сумата на Клиента. Ако стойността на новия избран продукт надвишава заплатената сума се доплаща разликата. Ако новият избран артикул е с по-ниска стойност, Продавача връща разликата на Клиента. Изпращането на новия продукт става само след получаването на дефектния продукт. Възстановяването на сумата става чрез превод от куриерска фирма Спиди в рамките на 7 работни дни от датата на получаване на дефектния артикул.

Препоръчва се продуктите да не се перат в пералня и да бъдат експлоатирани спрямо указанията за експлоатация на всеки конкретен продукт.

Рекламациите за производствени дефекти се приемат на имайл с придружена снимка!