Изпращане до 24 часа
Безплатнa доставкa при поръчки над 69 лева!
-

Доставка и Плащане

Уважаеми, Клиенти!

Нашите продуктите са опаковани в оригинални и дискретни опаковки. Всички поръчки се приемат от Нашият екип, обработват се и се изпращат в рамките на 1-2 работни дни. Всички поръчки направени в делнични дни до 14:00 часа се обработват същият работен ден и се получават от Вас. Поръчки направени след 15:00 часа се обработват на следващия работен ден. Поръчки направени в Събота, Неделя и през Официалните почивни дни се обработват в първия работен ден.

Поръчките направени през Нашият онлайн магазин, се доставят от куриерска фирма Спиди до техен офис или до Ваш адрес, указан при заявката. Доставките се извършват с куриер от Понеделник до Петък от 09:00 часа до 17:30 часа, за доставка в Събота до 13:30 часа. Доставки не се извършват в Неделя и Официални празници.

Плащането се извършва с наложен платеж при доставката. Куриерските разходи не са включени в цената на продуктите, те се начисляват отделно при поръчка!

Доставка до адрес: 7,00лв.
Доставка до офис на Спиди: 6,00лв.
Безплатна доставка при покупка над 69,00 лв. Срок на доставка от 1 до 2 работни дни.

Как да направя поръчка през Онлайн магазина?

Бързо и лесно може да закупите желаните от Вас продукт, при това на най-ниски цени на територията на България.

Необходима, ли ми е Регистрация, за да закупя дадена стока? – отговорът е НЕ.

За улеснение на Нашите клиенти, Ние даваме възможност да закупите желаните от Вас артикули, без да е необходима регистрация в онлайн магазина. Регистрацията е единствено и само при желание на Клиента. Предимствата, които имате при Регистрация е да имате пълна информация за поръчките, които сте направили до момента, да добавяте желаните от Вас стоки в “Любими продукти” и да получавате известия на имейл за всички Наши кампании, намаления, промоции и оферти.

Как да поръчам?

Бързо и лесно може да закупите любимите си модели чорапогащи, бельо, бански костюми и др., като е необходимо само да:

  1. Маркирайте желания от Вас размер.
  2. Изберете цвят, ако продуктът е наличен в повече от един.
  3. Изберете количество.
  4. Накрая натиснете бутона ” Купи”.

След като сте направили всички стъпки за покупка, продукта се добавя в Количка. Количката си можете да видите по всяко време, като натиснете на иконката изобразяваща количка в горния десен ъгъл. Там може да проследите всички продукти, които сте добавили и да промените количествата им от първоначалната заявка. Ако желаете да добавите още продукти, натискате “Върни се към магазина”. Ако желаете да завършите Вашата покупка, в полето “Доставка” избирате начина, чрез който желаете да получите поръчката си – до адрес, до офис или до автомат. След това чрез бутона “Приключване на поръчката” преминавате директно към попълване на информация, необходима за доставката на поръчката.

Как да попълня личните си данни при завършване на поръчка?

Необходима ни е само информация нужна за доставка на пратката Ви. Въведете Вашите лични данни – имена, телефон, имейл и адрес, като в полето за адрес се попълва адреса, за фактуриране. Ако той съвпада с адреса, на който желаете да бъде доставена пратката Ви, оставете отметката “Адресите ми на плащане и получаване са еднакви” маркирана.

В “Опции За Плащане” изберете дали искате да платите с Наложен платеж или с Кредитна/Дебитна карта. За да завършите поръчката си, трябва задължително да маркирате отметката, че сте съгласни с Общите Условия.

След като сте попълнили коректно информацията натискате бутона “Поръчване”.

В поле “Метод На Доставка” избирате начина, чрез който желаете да полчите поръчката си – до адрес, до офис или до автомат.

На последната стъпка “Потвърждаване на Поръчката” натиснете “Потвърди”, за да завършите окончателно поръчката си.

След завършване на поръчката ще получите потвърждение за покупката, на посоченият от Вас електронен адрес /e-mail/. От този момент, заявката се счита за приета и започва изпълнението й от Нашият екип.

Електронният магазин си запазва правото да откаже, която и да е поръчка, поради изчерпване на артикула, който сте поръчали или поради друга причина, като уведоми Потребителя за причината на отказ.

При затруднения, въпроси и поръчки може да ни пишете на е-mail: [email protected] или да се свържете с нас на телефон: 0898 420 551